OM KLUBBEN

Nordthy Rideklub blev stiftet i år 2002. Vi er en klub hvor der er plads til alle, store som små. Det eneste det kræver, for at være en del af klubben er, at du har din egen hest. Vi tilbyder undervisning på alle niveauer i både spring og dressur. Vi har 3 udendørs dressurbaner, en sand springbane og en stor græsspringbane. Derudover har vi en ny renoveret 20*60 og 30*20 ridehal med fiberbund. Derudover, skal der nævnes, at vi ligger 300 m fra skov og Natianal Park Thy rideruten. Dette er specielt populært blandt islænderryttere, da denne også har mulighed for overnatning i shelter og folde til hestene. Opstaldning foregår ved hjælp af selvpas. Opstalderne i mellem er gode til at hjælpe hinanden, hvis man er forhindret i noget. Vi afholder årligt stævner i spring og dressur, og vi prøver så vidt muligt at holde så mange aktiviteter for vores ryttere som muligt. Vi har arbejdsweekender, hvor vi hjælper hinanden med at vedlige holde klubben. Derudover er vi så privilegeret, at have et aktivitetsudvalg, som også sørger for at vores kiosk er åben. Åbningstider for denne, kan ses på Facebook.