Nye Medlemmer

Hej med dig.

Nordthy Rideklub er en særlig rideklub, da den ikke, som de fleste andre klubber, har en rideskole.

Klubben råder ikke over opstaldningsmuligheder, men her kan man henvende sig til klubbens udlejer. Det er den selvejende institution Nordthy Ridecenter. NTC. Her er der mulighed for at leje bokse tæt på ridehallen.

Mange af klubbens medlemmer er opstaldere hos Stald Westergaard på Grøngjerg.

Klubben råder over 2 ridehuse, l muslingebane, 2 dressurbaner, 1 springbane og en opvarmningsspringbane.

Herudover 2 rytterstuer, køkken, kontor og toiletter.

Klubben arrangerer dressurkursus 3 - 4 gange pr. måned.

Der tilbydes springundervisning.

Skov med ridestier i umiddelbar nærhed.

Sammen er vi stærke, og vi passer godt på klubben og på hinanden.

Derfor forpligter medlemmerne sig til på skift at være med i det daglige vedligehold af klubbens faciliteter. Vedligeholdelsesgrupperne!

Det er vigtigt, at du er ærlig, og at du opfører dig ansvarsbevidst og ordentligt. Vi har ikke en daglig leder på stedet, så det er frihed under ansvar.

Udvis godt kammeratskab, godt horsemanship og følg klubbens ordensregler - det er et must.

Hvert år er NTR medarrangør af Thystævnet som afholdes på adressen.

Det vil glæde os at modtage dig som et nyt medlem i NTR.