Ordensregler

1. Der SKAL samles klatter op når man har redet eller benyttet faciliteterne.
  2. Al undervisning aftales og afregnes direkte med underviseren.
  3. Skal man modtage undervisning ud over klubbens egne faste undervisere skal dette godkendes af bestyrelsen.
  4. Det er IKKE tilladt at ride ind/ud af dørene til ridehallerne.
  5. Der må løsspringes i den store hal hver lørdag mellem 08.00 - 10.00 i den store hal, med opstart kl. 08.00 eller før. Det skal slås op på Facebook aftenen før hvis man løsspringer.
    Man må IKKE løsspringe herudover indenfor.
  6. Der må fri-springes hver søndag fra 08.00 – 10.00 i den store hal, med opstart kl. 8.00 eller før.
    Det skal slås op på Facebook aftenen før, hvis man fri-springer.
    Der skal være en voksen over 18 år tilstede. Man må IKKE springe herudover indenfor. Kun trave over bomme.
  7. Man må springe på sand springbanen i perioden hvor springene står udenfor. Dog SKAL der være en voksen over 18 år tilstede under HELE springningen af hensyn til sikkerhed.
  8. Den lille ridehal må IKKE bruges til spring eller løsspring da det ødelægger bunden. Den må bruges til ridning, longering og hygge. Husk at rydde op efter Jer.
  9. Det er ikke tilladt at lufte sin pony/hest i  ridehallerne.
  10. Har man ikke som medlem betalt facilitetskort, kan man købe facilitetsbrug pr. gang for 50 kr. ved at sende mail til: nordthy-rideklub@hotmail.com med angivelse af sin mailadresse, dato, hest og navn, så der kan blive mailet en faktura herpå. Medlemmer har 4 gratis gange til brug af faciliteter.
  11. Log ind på skærmen ved den store ridehal når I rider ind. Der skal IKKE logges ud igen. Dette bruges til kommunen for at få udbetalt tilskud.
  12. Alle under 18 år (året ud) skal ride med spring vest når man springer.
  13. Alle skal ride med godkendt ridehjelm jf. Dansk Rideforbunds gældende regler.